Ветерани протестували «Пузату хату» у Луцьку. ВІДЕО
У Луцьку ресторан «Пузата хата», що на 5-му поверсі ЦУМу, відвідали ветерани війни, які внаслідок отриманих травм пересуваються на кріслах колісних.
09 Липня 2024
Успішно!
Щоб відповісти на це питання, виробники ризикують, оцінюють хіти (й провали), тестують нові пропозиції та роблять прогнози. Результати цієї роботи можна оцінити на різних виставках і ярмарках.
Що попросять діти у Санта Клауса, та які популярні іграшки 2019 року викличуть у них особливий інтерес? Щоб відповісти на це питання, виробники ризикують, оцінюють хіти (й провали), тестують нові пропозиції та роблять прогнози. Результати цієї роботи можна оцінити на різних виставках і ярмарках.
Наприклад, щороку в лютому в Нью-Йорку проводять найбільшу в Західній півкулі виставку Toy Fair, яку проводить Асоціація іграшок. Ярмарок об'єднує понад тисячу виробників, дистриб'юторів та імпортерів для презентації розважальних продуктів зі ста країн. Тут демонструють новинки іграшок і задають тенденції галузі на рік. Менш масштабні, але цікаві заходи проводяться і в Києві, наприклад, виставка Baby Expo.
Wow effect
Ніщо так не приваблює, як таємниця та очікування дива. Малюки люблять розглядати, трясти, зважувати коробочки, намагаючись вгадати, що знаходиться всередині. Деякі функції можна виявити лише в процесі використання:
• підсвічування;
• реакція на тепло;
• волосся, що змінює колір.
Таким чином, звичайна покупка перетворюється на дещо особливе, створюючи той самий wow effect. Діти обожнюють сюрпризи, і виробники готові їх дивувати.
Популярні іграшки 2019
З кожним роком дивувати аудиторію стає все складніше: змінюються запити та цілі батьків, а також смаки дітей, на які галузь повинна швидко реагувати. Інновації й оригінальний дизайн не завжди спонукають зробити покупку, тому компаніям треба не лише вкладатися у виробництво, але й прислухатися до трендів. Що цікаво нашим дітям?
Розпаковування
Розпаковування залишається головною тенденцією, але виходить на абсолютно інший рівень. Нові функції посилюють ефект і розширюють опцію «розгорнути й зібрати». Так, в L.O.L. Surprise або Hatchimals гра і розпаковування стають єдиним цілим і «частиною історії».
Творче божевілля
Слиз, кінетичний пісок, тісто, кольоровий пластилін популярні самі собою та як частина розпаковування, коли в шарах треба «попорпатися», щоб дістатися до цілі.
У деяких наборах, таких як Poopsie, пропонують розібратися у з'єднаннях і створити матеріал самостійно (використовуючи інструкцію), що робить ігровий досвід складнішим. Такий підхід розвиває креативність і творчу свободу, а навички мислити нестандартно знадобляться дітям у житті.
Ностальгія
На спогадах і теплих почуттях з минулого індустрія будує виробництво не один рік. Мама із задоволенням купує донечці ляльку Barbie, адже в неї «була така сама», а папа відчуває давно забутий азарт, тримаючи в руках машинки Dickie Toys від Simba Dickie Group або конструктори LEGO.
Споживач отримує можливість пізнати солодке відчуття повернення в дитинство, а виробник – знизити ризик при розкрутці невідомого продукту. Так, бластери Nerf не втрачають популярності вже котрий сезон.
Поточний рік став ювілейним для деяких улюблених персонажів (наприклад, Мікі Маусу виповнилося 90 років), а також відродив розваги дитинства мам і пап, бабусь і дідусів. Так, давно знайома дзиґа утілилася в Beyblade.
Емоції та антистрес
Щодо сюжетно-рольових ігор – чітко простежується тренд максимальної реалістичності (оновлений Soft touch Baby Born став м'яким, нагадуючи на дотик шкіру немовляти). Дітям хочеться занурюватися в схожу на життя дорослих реальність, а батьки прагнуть навчити малюків відчувати увесь спектр емоцій. Baby Born і подібні пупси добре справляються з цим завданням.
Як зворотна сторона зайвої емоційності, росте популярність іграшок-антистрес. Сквіши, спінери, Beyblade, Screechers Wild та Nerf-бластери допомагають контролювати почуття й випускати їх назовні.
Індустрія розвивається швидко. Деякі тренди й бренди можуть «жити» довго, але вимушені часто змінюватися. Таким чином, відстежування тенденцій – це не лише питання маркетингу, але й місія іграшкової справи.