Волинський священик – актору-гею: «Ми любимо Вас, але не Ваш гріх»
19 Вересня 2017
Проведення в Луцьку провокативного дійства «Мапа ідентичності/Мова ворожнечі» прокоментував протоієрей Віталій Собко, голова інформаційно-видавничого центру єпархії.
Нагадаємо, режисер Антон Романов представив перфоманс, під час якого він, повністю роздягнувшись перед глядачами, говорив про негативне ставлення людей, до, наприклад, гомосексуалістів, а також наслідки ненависті та ворожості – біль, страждання переслідуваних.
Автор «не вистави» згадав і церкву: «Я православний, але до церкви я не ходжу, бо я гей. Тому я мушу обирати: або я гей, або я православний».
Із цього приводу о. Віталій нагадує, що в християнстві чітко розмежовується ставлення до людини та до гріха, який вона скоює.
«До грішника ми ставимося з любов’ю, співчуттям, не засуджуємо його і допомагаємо виправитися, а його гріх, зло – засуджуємо і боремося з ним. Повинні пам’ятати, що кожен із нас має свої гріхи. По-перше, «дуже сумно, якщо хтось із християн дозволив собі знущатися, ображати Антона чи інших людей тільки за те, що вони згрішили. Таким членам Церкви треба покаятися. По-друге, неправильно думати, що шлях до Церкви закритий для содоміта. Храм – це духовна лікарня, в яку грішник іде, щоби зцілитися милістю Божою», – зазначив душпастир.
Аби краще зрозуміти позицію православ’я, а також інших християнських конфесій і нехристиянських релігій щодо статевих збочень, священик радить прочитати декларацію Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій «Про негативне ставлення до явища гомосексуалізму та спроб легалізації так званих одностатевих шлюбів (реєстрації одностатевих партнерств)».
У цьому документі, зокрема, зазначено: Святі Писання різних релігій категорично стверджують, що сексуальні стосунки між представниками однієї статі протиприродні та є злом. Із релігійної точки зору одностатева сексуальність – не вроджений варіант норми, а наслідок «особистого вільного, але помилкового вибору людини та проявом глибоко вкоріненого у ній гріха. Тому, як і всякий гріх, цей гріх, з Божою допомогою, людиною може бути подоланий».
Отже, християни «не можуть миритися з гомосексуалізмом, іншими аморальними діями та їхньою пропагандою як явищами духовного й суспільного життя», зазначено в документі. Тим більше, що «за зло Бог карає не тільки тих, хто особисто його звершує, але й тих, хто вголос чи мовчки його схвалює. Як вся людина страждає від хвороби одного органу, так і все суспільство страждає від зла, яке чинять окремі його представники».
До речі, над цими останніми кількома реченнями з декларації Ради Церков особливо слід задуматися представникам влади, організаторам подібних заходів, звертає увагу протоієрей Віталій Собко. У проекти гендерної ідеології залучають насамперед молодь – наше майбутнє. А так не хочеться, щоб майбутнє України було її виродженням.
Окрім того, доречно нагадати, що Синод Київського Патріархату 15 грудня 2015 року прийняв ухвалу щодо потурання гендерній ідеології, де, зокрема, сказано: «...На підставі Священного Писання і Священного Передання, канонів Церкви, засвідчуємо: кожен православний християнин, який публічно підтримує та схвалює «узаконення» содомського гріха, підпадає під прокляття Содому і під анафему апостола Павла та відлучає себе від Церкви, доки не покається».
Нагадаємо, режисер Антон Романов представив перфоманс, під час якого він, повністю роздягнувшись перед глядачами, говорив про негативне ставлення людей, до, наприклад, гомосексуалістів, а також наслідки ненависті та ворожості – біль, страждання переслідуваних.
Читайте також: У Луцьку православний гей повністю роздягнувся задля перфомансу. Фото 18+
Автор «не вистави» згадав і церкву: «Я православний, але до церкви я не ходжу, бо я гей. Тому я мушу обирати: або я гей, або я православний».
Із цього приводу о. Віталій нагадує, що в християнстві чітко розмежовується ставлення до людини та до гріха, який вона скоює.
«До грішника ми ставимося з любов’ю, співчуттям, не засуджуємо його і допомагаємо виправитися, а його гріх, зло – засуджуємо і боремося з ним. Повинні пам’ятати, що кожен із нас має свої гріхи. По-перше, «дуже сумно, якщо хтось із християн дозволив собі знущатися, ображати Антона чи інших людей тільки за те, що вони згрішили. Таким членам Церкви треба покаятися. По-друге, неправильно думати, що шлях до Церкви закритий для содоміта. Храм – це духовна лікарня, в яку грішник іде, щоби зцілитися милістю Божою», – зазначив душпастир.
Аби краще зрозуміти позицію православ’я, а також інших християнських конфесій і нехристиянських релігій щодо статевих збочень, священик радить прочитати декларацію Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій «Про негативне ставлення до явища гомосексуалізму та спроб легалізації так званих одностатевих шлюбів (реєстрації одностатевих партнерств)».
У цьому документі, зокрема, зазначено: Святі Писання різних релігій категорично стверджують, що сексуальні стосунки між представниками однієї статі протиприродні та є злом. Із релігійної точки зору одностатева сексуальність – не вроджений варіант норми, а наслідок «особистого вільного, але помилкового вибору людини та проявом глибоко вкоріненого у ній гріха. Тому, як і всякий гріх, цей гріх, з Божою допомогою, людиною може бути подоланий».
Отже, християни «не можуть миритися з гомосексуалізмом, іншими аморальними діями та їхньою пропагандою як явищами духовного й суспільного життя», зазначено в документі. Тим більше, що «за зло Бог карає не тільки тих, хто особисто його звершує, але й тих, хто вголос чи мовчки його схвалює. Як вся людина страждає від хвороби одного органу, так і все суспільство страждає від зла, яке чинять окремі його представники».
До речі, над цими останніми кількома реченнями з декларації Ради Церков особливо слід задуматися представникам влади, організаторам подібних заходів, звертає увагу протоієрей Віталій Собко. У проекти гендерної ідеології залучають насамперед молодь – наше майбутнє. А так не хочеться, щоб майбутнє України було її виродженням.
Окрім того, доречно нагадати, що Синод Київського Патріархату 15 грудня 2015 року прийняв ухвалу щодо потурання гендерній ідеології, де, зокрема, сказано: «...На підставі Священного Писання і Священного Передання, канонів Церкви, засвідчуємо: кожен православний християнин, який публічно підтримує та схвалює «узаконення» содомського гріха, підпадає під прокляття Содому і під анафему апостола Павла та відлучає себе від Церкви, доки не покається».