Успішно!

біхелсі

Польський інноватор вчить лучан геймифікувати книжки. ФОТО 

Відвідувачі Волинської обласної бібліотеки для юнацтва створюватимуть ігри за мотивами прочитаних книжок. 

Відвідувачі Волинської обласної бібліотеки для юнацтва створюватимуть ігри за мотивами прочитаних книжок. 

Про це пише «Конкурент»

Новий проєкт стартував у книгозбірні у п'ятницю, 18 вересня. Для працівників, студентів ЛНТУ, учнів школи №17, ліцеїстів військового ліцею та патрульних поліцейських провели вступну лекцію-навчання про гейміфікацію. 

Польський інноватор Марчін Скрабка через відеозв'язок розповідав про те, наскільки сильно гра інтегрована у життя сучасної людини. За його словами, покоління Y та Z потребує нових підходів до навчання і заохочення. Таким чином віртуальні ігри можуть стати цілком реальним приводом прочитати книжку. 

Волинська обласна бібліотека для юнацтва стверджує, що цей проєкт є доволі популярним у Польщі, але унікальним для України. Упродовж чотирьох лекцій відвідувачі зможуть спроєктувати мінігру на основі своїх улюблених книжок. Пізніше, кажуть у бібліотеці, цей досвід можна буде повторити для інших відвідувачів. 

Напередодні обласна бібліотека для юнацтва перемогла у конкурсі інфраструктурних грантів від ЄС за програмою House of Europe. Сума виграних коштів складає 254 796 гривень. За ці гроші книгозбірня придбала необхідне обладнання та доступ до програмного забезпечення ActionTrack. 

У результаті анонсують активізацію читачів бібліотеки та появу на Волині нових десятка нових ігор на кшталт Pokemon Go. 




Додати новий коментар