Чиновника, який вимкнув з ефіру «Прямий», «Еспресо» та «5 канал», помітили у Ковелі

09 Квітня 2022

Народний депутат Микола Княжицький повідомив, що помітили керівництво Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення (РТТ), яке вимкнуло з ефіру мовлення телеканалів «Прямий», «Еспресо» та «5 канал», на Волині.

Про це йдеться на фейсбук-сторінці Миколи Княжицького:

«ВО керівника концерну здійснює керівництво з Ковеля Волинської області. Не думаю, що розповсюджую зараз велику державну таємницю.

Просто тут, у Ковелі найзручніше отримувати кошти на ремонт пошкоджених агресором телевеж через ковельську фірму племінника пана Семерея.

Журналісти "заборонених" каналів і їхніх партнерів з США і країн Європи після війни особливо ретельно перевірять кожного чиновника, який з тилових міст через власні фірми "боровся з ворогом" і "відновлював наслідки".

Пояснили з колегами яку відповідальність понесе пан Семерей за "державну зраду", "самоуправство" і "незаконне втручання до телекомунікаційних мереж".

Попросили негайно виправити беззаконну помилку з вимкнення каналів.

Ми чудово усвідомлюємо, що Сергій Семерей не ініціював вимкнення каналів, а лише виконав незаконну вказівку. Але це йому ще прийдеться довести. А робити він цього не хоче, бо дія у злочинній групі лише збільшує відповідальність за злочин.

Слава Україні! Смерть путінським агресорам! До відповідальності тих, хто їм прислуговує, щоб знищити патріотичне українське мовлення, обмежити демократичні свободи за путінським зразком!!!».

2

Додати новий коментар

Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter