«Какая разніца»: лучанка про Єфросініну, NK, Монатика і Кароль

01 Березня 2022

Співачка Галина Конах написала допис-обурення про латентну інформаційну війну.

На своїй фейсбук-сторінці вона розкритикувала «акторську гру» Маші Єфросиніної, Насті Каменських, Тіни Кароль та інших російськомовних артистів:

«ПРО ЛАТЕНТНУ ІНФОРМАЦІЙНУ ВІЙНУ, або "какая разніца"

Вперше, це питання підняла на початку 2015 року. Правда, отримала шквал негативу у свою адресу, коли зробила зауваження своїм знайомим (вони з особливою радістю відвідали концерт Потапа у Луцьку).

Неодноразово прилітало, якщо не поділяла загравання нашого земляка – Дмитра Монатіка – з російською аудиторією. Казали, що я заздрю! Ще й як)

2017 рік. Ментальний розрив з деякими «друзями» вже настільки великий, що довелося припинили спілкування. Головна тема непорозумінь — толерування російського продукту.

Далі найважче – родичі. З обережністю сапера, намагалася пояснити, що контент Гордона, наприклад — інформаційно-медійне сміття, котре уповільнює сепарацію від "рускава міра" й ментальної "совєтчіни". Філігранно доносила думку, що канали Медведчука й усілякі "плюс один", "стб" й "Україна" (список неповний) – про те ж.

На жаль, не чули. Після фрази "голодомор – нєдовєдьонний факт" – я зрозуміла, що з деякими представниками родини варто спілкуватися лише номінально. Забула уточнити – ці люди проживають на півночі Волині, раптом що.

Контент Шарія – це взагалі, такий собі індикатор адекватності людини, споживачів котрого посилала туди, де, віднедавна, знаходиться "рускій карабль".

Також, зверніть, будь ласка, вашу увагу на більш завуальованих представників ютюбної блогосфери – Маша Єфросініна, Раміна Есхакзай, доктор Комаровський (список неповний). Власне, вони – осучаснена версія пропагандистського контенту, такі собі, інформаційні метастази ракової пухлини під назвою"радянська пропаганда". Пам’ятайте про це! Дані особи, прикриваючись лицемірним "абаянієм" та професійним "всєзнанієм»" –просувають ідею "ми же братья", "ми єдіний народ" і тд. Їхній вплив, наче, випари ртуті, на око – непомітні, а наслідки для здоров'я – катастрофічні.

Музиканти. Перелічу мій топ:

Лобода

Лорак

Потап

NK

Кароль

Білик (пізня творчість й позиції)

MONATIK

Дорн

Mozgi

Дорофєєва

Сансей

Марув

Паш

(список неповний), усі продюсерські висери Бардаша (тільки не починайте зараз нити про Велбоя – увесь "рускій мір" сприймає нас, українців, як "сєлюхов", власне, Бардаш й підсуїтився, аби продовжити життя даному амплуа), проєкти Юрія Нікітіна (виняток, хіба, KAZKA й Андрій Данилко, хоча до його контенту питання, таки, є) – усе це створено для того, аби укріпити у ваших думках лише єдине хибне переконання — «музика внє палітікі»!

Серйозно? Внє палітікі? Ще й як, мої любі, "в палітікє"!

Даю вам план дій: ПРИПИНІТЬ слухати й співати російське й вони, артисти – припинять його створювати! Ось і вся арифметика! Та коли ж не припинять – матимете серйозний привід, аби задумайтеся, хто ж тоді насправді є їхньою реальною аудиторією.

За останні дні, Інстаграм отримав свою, досить оригінальну, форму диверсії: чи не усі, з вищеперерахованого списку, опублікували відео, де «українські» плакальниці, дупи котрих вже багато років сиділи на двох стільцях, розповідають, як їм важко і як їм дивно. Що я вас скажу, суцільний майстер-клас по вичавлюванню сліз з беземоційно-нерухомого обличчя! Й причина не у ботулотоксині, повірте мені! Все набагато банальніше —

Їм байдуже й плачуть не тому, що війна, а тому, що втратили стосорокамільйонну російську аудиторію, а це був чи не основний їхній дохід! Й так усім закипіло в одному місці (нагадаю, вони ним сиділи на багатьох стільцях), що словами не передати! Відтепер доведеться затягнути паски "раскошной жизні", якщо взагалі, на ті паски вистачить заощаджень. От і плачуть та вичитають у своїх відео, а ви, мої сєрдобольні, ще й співчуваєте їм, поширюючи ці притворні морди!

АСТАНАВІТЄСЬ !!! (процитую лєгєтівнага)

До слова, Єфросініна старається більше всіх – що не день, то нове відео з демонстрацією найгіршої акторської гри, котру я тільки бачила за все своє життя (нє, ну бачила ще й гірші — інколи забігала у наш театр — там своїх «актрис драми» без диплому вистачає, та я зараз не про них й не про тих, хто дійсно є окрасою нашої театральної ниви). Маю питання до вас, моя люба фейсбучна аудиторіє — а чи не замислилися, чому Євростніна така активна у ці дні? Дозвольте, поясню: чи не кожен третій її підписник — або північний сусід, або представник "внєпалєтічєской какой разніци"! А знаєте чому, ТОМУ ЩО ВОНА НА НИХ ОРІЄНТУВАЛАСЯ, створюючи свій недолугий контент, прикрашаючи імітацією щирості й пазітіва, у найпротивнішій, як пінопласт по склу, інтерпретації. Й зараз, коли всі на адреналіні (підвищений показник котрого у крові — унеможливлює функцію критичного мислення) — вона заграє з аудиторією, аби потім, та ж аудиторія їй все простила і забула. Хоча, підозрюю, саме та (повторюся втретє) аудиторія, навіть не усвідомила, а що було не так.

Тому дозволю собі ще раз нагадати:

БІЛЬШЕ НЕ ІСНУЄ понять "я внє палітікі", "какая разниця", "ми всє братья"!

БІЛЬШЕ НЕ ІСНУЄ химерного "дня побєди", "гєоргівскіх лєнтачєк" та "дня засчітніка"!

БІЛЬШЕ НЕ ІСНУЄ "хороших і настаящіх савєцкіх фільмав", "мароженків" і "как всьо било харашо"..

Якщо, врешті-решт, ви остаточно викоріните свою тотальну меншовартістність – МИ СТАНЕМО ТІЄЮ НАЦІЄЮ, на котру почне рівнятися увесь світ (відчуваю, вже рівняється)!

Й ПОЧНІТЬ ПОВАЖАТИ СЕБЕ!

ТОЛЕРУЙТЕ ТІЛЬКИ СВОЄ!

Й контролюйте, розвиваючи хороший спожтвацький смак, аби те, СВОЄ, – обов’язково було НАЙВИЩОГО ҐАТУНКУ, а не второсорт "вчєрашніх внєпалєтічєскіх голубов міра".

ДОМОВИЛИСЬ?» .

83
Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter