Польський інноватор вчить лучан геймифікувати книжки. ФОТО 

21 Вересня 2020

Відвідувачі Волинської обласної бібліотеки для юнацтва створюватимуть ігри за мотивами прочитаних книжок.

Про це пише «Конкурент».

Новий проєкт стартував у книгозбірні у п'ятницю, 18 вересня. Для працівників, студентів ЛНТУ, учнів школи №17, ліцеїстів військового ліцею та патрульних поліцейських провели вступну лекцію-навчання про гейміфікацію.

Польський інноватор Марчін Скрабка через відеозв'язок розповідав про те, наскільки сильно гра інтегрована у життя сучасної людини. За його словами, покоління Y та Z потребує нових підходів до навчання і заохочення. Таким чином віртуальні ігри можуть стати цілком реальним приводом прочитати книжку.

Волинська обласна бібліотека для юнацтва стверджує, що цей проєкт є доволі популярним у Польщі, але унікальним для України. Упродовж чотирьох лекцій відвідувачі зможуть спроєктувати мінігру на основі своїх улюблених книжок. Пізніше, кажуть у бібліотеці, цей досвід можна буде повторити для інших відвідувачів.

Напередодні обласна бібліотека для юнацтва перемогла у конкурсі інфраструктурних грантів від ЄС за програмою House of Europe. Сума виграних коштів складає 254 796 гривень. За ці гроші книгозбірня придбала необхідне обладнання та доступ до програмного забезпечення ActionTrack.

У результаті анонсують активізацію читачів бібліотеки та появу на Волині нових десятка нових ігор на кшталт Pokemon Go.




0
Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter